Evoy AS Hovedbilde

Support Coordinator

Arbeidsgivar Område Tilsettingsform Del
Evoy AS Kinn Fulltid
Evoy AS Logo

Evoy AS

Hamregata 19
6900 Florø
Sjå bedriftsprofil Sjå fleire ledige stillingar frå denne bedrifta

Kontakt

Linda Sinclair Aukland

Søknadsfrist

10. juni 2023 Søk på stillinga her

Som vår Support Coordinator vil du være sentral for å sikre at kundene våre blir tatt godt vare på og får en positiv båtopplevelse. Du vil koordinere support, diagnose og reparasjonsoppdrag direkte mot kunde eller gjennom våre samarbeidspartnere. Arbeidssted vil være vårt kontor i Florø.

Evoy har et team av 40 dedikerte ansatte som designer, utvikler og leverer verdensledende kraftige helelektriske motorsystem, spesielt rettet mot raske båter mellom 20 og 50 fot. Vi er ledende på teknologi og ytelse og bygger på en sterk identitet og produktdesign som har en betydelig appell i et internasjonalt marked.

Vi er stolte over å være en ledende global leder som tilbyr de kraftigste elektriske motorsystemene for båter. Som en betydelig bidragsyter og drivkraft bak den elektriske båtrevolusjonen vil alle våre ansatte oppleve gleden av å surfe på den grønne bølgen mens vi akselererer mot fremtiden for utslippsfri båtliv.

Denne stillingen vil rapportere til Service & Support Manager.
Frist: Vurderer aktuelle kandidater fortløpende

Dine arbeidsoppgaver vil bestå av:

  • Motta og svare på henvendelser fra kunde eller servicepartnere.
  • Prioritere henvendelser og koordinere aktiviteter for å sikre at henvendelser blir besvart på en ryddig og god måte.
  • Ved behov for deler, koordinere anskaffelse og utsendelse av disse.
  • Rapportere hendelser og trender for å identifisere forbedringsområder for våre produkter og tjenester.
  • Delta i planlegging, gjennomføring og oppfølging av service oppdrag for å sikre at disse gjennomføres så effektivt som mulig.
  • Kommunikasjon med og oppfølging av kunder og servicepartnere.

Hva vi kan tilby:

  • 100% fast stilling.
  • Hovedkontor sentralt i Florø.
  • Konkurransedyktig lønn og betingelser.
  • Grundig onboarding og god oppfølging.
  • Sosialt og godt internasjonalt arbeidsmiljø.
  • Fleksibel arbeidshverdag med varierte oppgaver.
  • Gode utviklingsmuligheter, både faglig og personlig.
  • En spennende og utfordrende rolle i et selskap i stor vekst.
  • Den rette kandidat vil få en mulighet å vokse med bedriften og skape sin egen hverdag og retning.

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Administrativ eller teknisk høyere utdanning eller Fagbrev med lengre relevant erfaring.
  • Minst 2 til 5 års erfaring i en lignende rolle som Service/Support Coordinator eller Kundebehandler.
  • Gode IT- og datakunnskaper
  • Evne å tolke og kommunisere både teknisk og kommersiell informasjon som et bindeledd mellom kunde og Evoys kommersielle og tekniske organisasjon.
  • Meget gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner.
  • Erfaring med feilsøking og reparasjon på elektromekaniske produkter og løsninger, er en fordel.
  • Behersker norsk og engelsk muntlig og skriftlig, flere språk er et pluss.

Personlige egenskaper:

  • Vi ser etter deg som er opptatt av miljø, entusiastisk, engasjert, målrettet, kreativ og driftig.
  • For å lykkes i rollen bør du være nøyaktig, detaljorientert og systematisk men samtidig tilpasningsdyktig og evne å prioritere.
  • Som person må du evne å bygge gode relasjoner og inngi tillit.

Kjenner du deg igjen i denne beskrivelsen? Vi ser frem til å høre fra deg!
Har du spørsmål angående stillingen, kontakt:
Linda Sinclair Aukland, HR and Administration Manager | lsa@evoy.no

Evoy AS Kulturbilde