Luster kommune Hovedbilde

Rådgjevar - Kommunikasjon

Arbeidsgivar Område Tilsettingsform Del
Luster kommune Luster Fulltid

Om stillinga

Er du vår nye rådgjevar? Då ein av våre kollegaer skal ut i permisjon treng me vikar i 100% stilling. Me er på jakt etter ein lagspelar som trivst med varierte arbeidsoppgåver og utfordringar.

Vikariatet er frå 01.05.2023 – 30.04.2024, med moglegheit for forlenging.

Kommunikasjonsavdelinga er nyoppretta i 2022 og me er 6 tilsette. Avdelinga arbeider med ekstern og intern kommunikasjon, brukarstøtte og opplæring, digitalisering og utvikling, samt bistå einingane i kommunen med diverse oppgåver.

Arbeidsoppgåver

  • Publisere informasjon på heimeside, sosiale medium, Lustranytt mv.
  • Delta i store og små digitaliseringsprosjekt
  • Rettleie og drive aktiv opplæring og brukarstøtte i fleire system
  • Utvikling av nye løysingar
  • Dagleg drift av infotorget

Kvalifikasjonskrav

  • Fagbrev innan kontor og administrasjonsfaget eller tilsvarande
  • Relevant arbeidserfaring kan kompensere for utdanning
  • God digital kompetanse
  • God kontroll på M365
  • Erfaring frå offentleg forvaltning

Om deg

Me legg vekt på:

  • Personlege eigenskapar
  • Tek initiativ, er positiv og fleksibel
  • Sjølvstendig, men arbeider og godt i team
  • Løysingsorientert og glad i utfordringar
  • Sjølvgåande og effektiv
  • God munnleg og skriftleg framstillingsevne
  • Tilpassingsdyktig, nøyaktig og systematisk
  • Reell kompetanse vil bli vektlagt framfor formell kompetanse

Vi tilbyr

  • Arbeid i ein veldriven kommune med gode og sikre rammevilkår.
  • Eit godt og stabilt arbeidsmiljø med høg fagkompetanse.
  • Gode moglegheiter for fagleg utvikling.
  • Kommunale tilsetjingsvilkår med gode pensjons- og forsikringsordningar.
  • Løn etter avtale.
Luster kommune Kulturbilde