NAV Økonomiteneste Hovedbilde

NAV Økonomiteneste søker HR-rådgjevar

Arbeidsgivar Område Tilsettingsform Del
NAV Økonomiteneste Fulltid
NAV Økonomiteneste Logo

NAV Økonomiteneste

Sognefjordvegen 56
6863 Leikanger
Sjå bedriftsprofil Sjå fleire ledige stillingar frå denne bedrifta

Kontakt

Andrea Paulsen
97 98 15 48

Søknadsfrist

26. september 2024 Søk på stillinga her

Er du ein dyktig HR-rådgjevar som meistrar kunsten å balansere strategisk og operativt HR-arbeid? NAV Økonomiteneste ser etter deg som vil spele ei viktig rolle i arbeidet med nærversarbeid, helse, miljø og sikkeherheit (HMS) og etterleving av strategiane våre. I tillegg vil du jobbe med rekruttering, lønnsadministrasjon og andre HR-relaterte oppgåver. Dette er ei spennande rolle der du jobbar tett med leiargruppa og direktøren ved NAV Økonomiteneste.

Vi ser etter deg som likar å jobbe med menneske, er god på samarbeid og å bygge gode relasjonar. Du ser viktige detaljar, samstundes som du har eit heilskapsperspektiv i arbeidet. Vidare er du strukturert og kan jobbe sjølvstendig og levere med riktig kvalitet til fastsette fristar.

Vi har no ei ledig fast stilling som HR-rådgjevar ved NAV Økonomiteneste, i seksjonen Fagstøtte. Nokre av arbeidsoppgåvene til seksjonen er:

  • Verksemdsstyring og organisasjonsutvikling
  • Prosjektstøtte og utvikling
  • Automatisering av prosessar ved bruk av RPA
  • Opplæring i NAV på økonomiområdet
  • 1. linje brukarstøtte for spørsmål om tid, lønn, reise og faktura internt i NAV

Arbeidsoppgåver

  • Vere leiarstøtte og gje opplæring innan aktuelle område som til dømes samtaleteknikk, oppfølging av sjukmeldte
  • Følgje opp IA-avtalen (inkluderande arbeidsliv)
  • Utarbeide HMS-plan og sikre gjennomføring av planlagde tiltak
  • Førebu og gjennomføre lønnsforhandlingar
  • Praktiske oppgåver knytt til lønn og personaloppfølging
  • Rekruttering og kompetansebygging i samsvar med strategien vår
  • Lage statistikkar, rapportar og gjennomføre analyser innanfor fagområdet HR
  • Delta i NAV sitt HR-nettverk
  • Vere fagleg oppdatert på HR-området og følgje opp at leiarar og tilsette har naudsynt kompetanse
  • Ivareta sekretariatfunksjon i Arbeidsmiljøutvalet (AMU) og Medbestemmelsesapparatet (MBA)

Kvalifikasjonar

  • Høgare utdanning på minimum bachelor-nivå og/eller relevant arbeidserfaring
  • Erfaring frå offentleg sektor
  • Kunnskap om lov- og avtaleverk som Statens personalhandbok, Arbeidsmiljølova og Hovudtariffavtalen i Staten
  • God på munnleg og skriftleg kommunikasjon på norsk
  • Kjennskap til system som Webcruiter, Unit4, sak/arkiv-system og statistikkverktøy som Tableu er ein fordel
  • Rettleiarkompetanse er ein fordel

Personlege eigenskapar

  • Du likar å ta ansvar og er god til å drive prosessar
  • Du er god på samarbeid
  • Du likar å jobbe med menneske
  • Du er profesjonell og kjenner rolla di

Personlege eigenskapar blir lagt stor vekt på.

Vi tilbyr

  • Eit godt og inspirerande arbeidsmiljø med spanande oppgåver.
  • Gode personlege og karrieremessige utviklingsmoglegheiter.
  • Familievenleg personalpolitikk med gode velferdsordningar. Gode arbeidstidsordningar med fleksitid og trening i arbeidstida.
  • Lønn som rådgjevar/seniorrådgjevar i lønnspenn 565 900-692 400 kr brutto per år. For spesielt kvalifiserte søkarar kan høgare lønn vurderast.
  • God pensjonsordning gjennom Statens pensjonskasse.
  • Arbeidsstad er Leikanger, og vi praktiserer hybrid arbeidsplass med moglegheit for heimekontor inntil to dagar i veka.
NAV Økonomiteneste Kulturbilde