Er du ein dyktig HR-rådgjevar som meistrar kunsten å balansere strategisk og operativt HR-arbeid? NAV Økonomiteneste ser etter deg som vil spele ei viktig rolle i arbeidet med nærversarbeid, helse, miljø og sikkeherheit (HMS) og etterleving av strategiane våre. I tillegg vil du jobbe med rekruttering, lønnsadministrasjon og andre HR-relaterte oppgåver. Dette er ei spennande rolle der du jobbar tett med leiargruppa og direktøren ved NAV Økonomiteneste.
Vi ser etter deg som likar å jobbe med menneske, er god på samarbeid og å bygge gode relasjonar. Du ser viktige detaljar, samstundes som du har eit heilskapsperspektiv i arbeidet. Vidare er du strukturert og kan jobbe sjølvstendig og levere med riktig kvalitet til fastsette fristar.
Vi har no ei ledig fast stilling som HR-rådgjevar ved NAV Økonomiteneste, i seksjonen Fagstøtte. Nokre av arbeidsoppgåvene til seksjonen er:
- Verksemdsstyring og organisasjonsutvikling
- Prosjektstøtte og utvikling
- Automatisering av prosessar ved bruk av RPA
- Opplæring i NAV på økonomiområdet
- 1. linje brukarstøtte for spørsmål om tid, lønn, reise og faktura internt i NAV
Arbeidsoppgåver
- Vere leiarstøtte og gje opplæring innan aktuelle område som til dømes samtaleteknikk, oppfølging av sjukmeldte
- Følgje opp IA-avtalen (inkluderande arbeidsliv)
- Utarbeide HMS-plan og sikre gjennomføring av planlagde tiltak
- Førebu og gjennomføre lønnsforhandlingar
- Praktiske oppgåver knytt til lønn og personaloppfølging
- Rekruttering og kompetansebygging i samsvar med strategien vår
- Lage statistikkar, rapportar og gjennomføre analyser innanfor fagområdet HR
- Delta i NAV sitt HR-nettverk
- Vere fagleg oppdatert på HR-området og følgje opp at leiarar og tilsette har naudsynt kompetanse
- Ivareta sekretariatfunksjon i Arbeidsmiljøutvalet (AMU) og Medbestemmelsesapparatet (MBA)
Kvalifikasjonar
- Høgare utdanning på minimum bachelor-nivå og/eller relevant arbeidserfaring
- Erfaring frå offentleg sektor
- Kunnskap om lov- og avtaleverk som Statens personalhandbok, Arbeidsmiljølova og Hovudtariffavtalen i Staten
- God på munnleg og skriftleg kommunikasjon på norsk
- Kjennskap til system som Webcruiter, Unit4, sak/arkiv-system og statistikkverktøy som Tableu er ein fordel
- Rettleiarkompetanse er ein fordel
Personlege eigenskapar
- Du likar å ta ansvar og er god til å drive prosessar
- Du er god på samarbeid
- Du likar å jobbe med menneske
- Du er profesjonell og kjenner rolla di
Personlege eigenskapar blir lagt stor vekt på.
Vi tilbyr
- Eit godt og inspirerande arbeidsmiljø med spanande oppgåver.
- Gode personlege og karrieremessige utviklingsmoglegheiter.
- Familievenleg personalpolitikk med gode velferdsordningar. Gode arbeidstidsordningar med fleksitid og trening i arbeidstida.
- Lønn som rådgjevar/seniorrådgjevar i lønnspenn 565 900-692 400 kr brutto per år. For spesielt kvalifiserte søkarar kan høgare lønn vurderast.
- God pensjonsordning gjennom Statens pensjonskasse.
- Arbeidsstad er Leikanger, og vi praktiserer hybrid arbeidsplass med moglegheit for heimekontor inntil to dagar i veka.