Vi er Tibber, et teknologiselskap med mål om å gjøre det mulig for folk å bruke energi smartere, og redusere strømforbruket over hele verden. Vi utvikler produkter og løsninger som hjelper folk med å redusere eller optimalisere strømforbruket sitt, og har allerede hjulpet over 1 million husholdninger. Nå sikter vi mot mange flere!
Jobben
Brenner du for kundeservice og bærekraft? Trives du i et dynamisk miljø med høyt tempo? Er du komfortabel med forandringer? I så fall håper Tibber at du kan bli en del av teamet vårt.
Som Support Specialist hos Tibber vil du spille en sentral rolle i å levere eksepsjonell service og support til kundene våre, samtidig som du bidrar til vårt mål om å revolusjonere energibransjen. Noen av dine viktigste ansvarsområder vil omfatte:
- Kundeengasjement: Bygge sterke og varige relasjoner med Tibbers kunder ved å yte kundeservice i verdensklasse gjennom ulike kanaler (chatt, e-post og telefon).
- Problemløsning: Undersøke og løse kundeforespørsler, bekymringer og problemer raskt og effektivt, og sikre en positiv kundeopplevelse.
- Produktkunnskap: Utvikle en inngående forståelse av Tibbers produkter, tjenester og teknologier for å kunne gi kundene korrekt informasjon og hjelp.
- Teknisk støtte: Hjelpe kunder med tekniske problemer knyttet til Tibber-appen, smarthusenheter og energistyringssystemer.
- Fakturering og kontoadministrasjon: Håndtere faktureringsforespørsler, kontooppdateringer og bistå med abonnement administrasjon.
- Opplæring: Opplyse kunder om muligheter for energisparing, bærekraft og hvordan Tibbers tjenester kan være til nytte for dem.
- Dokumentasjon: Opprettholde detaljerte og nøyaktige registreringer av kundeinteraksjoner, tilbakemeldinger og problemløsning i CRM-systemet vårt.
- Kontinuerlig forbedring: Samarbeide med tverrfunksjonelle team i Tibber for å identifisere prosessforbedringer og bidra til å forbedre kundeservicen.
- Feedback Loop: Fungere som kundens stemme i Tibber, og bidra med innsikt og tilbakemeldinger for å forme våre produkter og tjenester.
Ideell Profil
- Du elsker å hjelpe og brenner for å yte eksepsjonell service. Tidligere erfaring innen kundeservice eller et relatert felt er å foretrekke.
- Sterke kommunikasjonsevner, både skriftlig og muntlig. Henvendelsene vil være på norsk, og vårt bedriftsspråk er engelsk, så det er nødvendig å beherske begge språk nesten flytende.
- Kunden først-mentalitet. Empatisk og kundesentrisk holdning.
- Problemløser. Evne til å feilsøke og løse problemer på en effektiv måte.
- Teknisk innsikt. Trives med å jobbe i et teknologidrevet miljø. Kjennskap til Intercom er et pluss.
- Interesse for produktene og tjenestene våre. Lidenskap for bærekraft og energieffektivitet er et pluss.
Gjør deg klar for
- Innovasjon: En måte å endre landskapet i en av verdens viktigste bransjer på.
- Vekst: En mulighet til å lære mye og flytte grensene for hva du tror er mulig, med mulighet til å vokse både personlig og profesjonelt.
- Selvstendighet: En selvstendig og ydmyk kultur i et scale-up eventyr.
- Forsterke: Din stemme er viktig, og vi er en arbeidsplass der latter og støtte blant mangfoldige og inkluderende kolleger er en garanti.
- Fleksible fordeler: Enten det gjelder helse, velvære, utstyr eller andre goder som er viktige for deg, vil vi gjøre vårt beste for å imøtekomme dine behov.