Om stillinga
Vi ønsker nå å styrke administrasjonen vår med en engasjert medarbeider som brenner for sitt fagfelt og som ønsker å ta eierskap til våre fremtidsrettede satsninger. Stillingen som HR Advisor vil inngå i konsernets administrasjonsteam med hovedkontor på Sandane, midt i trivselskommunen Gloppen.
I rollen som HR Advisor vil du ha store påvirkningsmuligheter for å øke verdiskapningen gjennom kontinuerlig utvikling, vedlikehold, optimalisering av systemer og forbedring av rutiner og prosesser som sikrer god og trygg personalhåndtering.
Arbeidsoppgaver:
- Arbeide strategisk og operativt innen HR
- Bistå mellomledere og ledere i personalsaker og arbeidsrettslige spørsmål
- Ansvar for rekrutteringsstrategi og rekrutteringsarbeid
- Delaktig i kompetanse- og organisasjonsutviklingsarbeid
- Være med på å bygge kultur og legge til rette til rette for et godt og trygt arbeidsmiljø med en god organisasjonskultur
- Opprettholde gode rutiner for sykefraværsoppfølging og et inkluderende arbeidsliv
- Implementere gode HR rutiner og sette HR arbeidet inn i system som sikrer at ledere og medarbeidere enkelt har tilgang til enhver tid gjeldende personalrutiner og retningslinjer
- Tilrettelegge for god gjennomføring av medarbeiderundersøkelser, mål og utviklingssamtaler
- Drifte og utvikle alle øvrige HR relaterte prosesser og aktiviteter, inklusive lønn
Kvalifikasjonskrav:
- Relevant utdanning på bachelor- eller masternivå. Gjerne erfaring med endringsledelse knyttet til HR.
- Det vil være en fordel med erfaring fra implementering av ERP/HRM system.
- Minimum 2 års relevant arbeidserfaring innen HR, gjerne inkludert erfaring med lønnsarbeid
- Erfaring med rekruttering, fordel med sertifisering på testverktøy
- Viktig med gode muntlige og skriftlige fremstillingsevner, både på norsk og engelsk
- Fordel med erfaring innen GDPR og rutiner for godt personvern
Personlige kvalifikasjoner:
- Faglig autoritet
- Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
- God på å planlegge, koordinere og prioritere
- Initiativrik
- Selvstendig, selvdreven og ansvarsbevisst
- Stor arbeidskapasitet og evne til å håndtere en hektisk arbeidshverdag
Vi kan tilby:
- Et sosialt og trivelig arbeidsmiljø i en fremtidsrettet internasjonal organisasjon
- Lønn etter avtale og konkurransedyktige betingelser
- Gode forsikring- og pensjonsavtaler
- Fleksibel arbeidstid og feriebestemmelser
Ansettelse og stilling:
Tiltredelse er snarest mulig.
Vi ser frem til å motta din søknad senest søndag 26 juni
Dersom du har spørsmål angående stillingen kontakt vår rådgiver hos Headvisor Per Jorem på 40021560 eller HR Manager hos Bano Marita Frøyen på 90884120.