Er du vår nye Customer Success Manager i Førde? Bilde

Er du vår nye Customer Success Manager i Førde?

Arbeidsgivar Område Tilsettingsform Del
Convene Sunnfjord Fulltid

Om stillinga

CrediCare i Førde har som mål å forenkle arbeidshverdagen til både kunder, partnere og brukere av løsningene våre. Dette gjør vi med brukervennlige selvbetjeningsløsninger som bidrar til å frigjøre manuelle ressurser fra tyngende administrativt arbeid.

Hvorfor jobbe i CrediCare?

Menneskene våre <3
Vi er en sammensveiset gjeng som trives godt sammen! Det er viktig å ha det gøy på jobb - samhold skaper trivsel.

Kommunikasjon: Vi tror på åpenhet og transparens. Hver fredag sender vår CEO ut informasjonsbrev som oppsummerer uken vår. Hver måned møtes vi til et fellesmøte om rikets tilstand. Vi har stor takhøyde, korte beslutningsveier og åpne dører.

God beliggenhet: Vi har freshe lokaler i innovasjonsmiljøet Peak Sunnfjord i Førde

Faglig utvikling: Vi synes det er gøy å lære og har sansen for folk som vil utvikle seg sammen med oss. Alle ansatte kan søke om støtte via vårt kompetanseutviklingsfond som lyses ut hvert halvår. Og om du har lært noe nytt og matnyttig, deler du det gjerne med resten av gjengen.

Arbeidstid: Vi tror at samspillet og trivselen på kontoret er viktig for vår felles utvikling. Derfor ønsker vi at du skal tilbringe mesteparten av arbeidstiden på kontoret. Samtidig har vi alle et liv utenom jobb, og vi er fleksible ved behov.

Mangfold: Hos oss er det plass til alle – uavhengig av hvilket personlig pronomen du bruker, hvor du kommer ifra, hva du tror på eller hvem du elsker. Vi vet at det er mangfoldet som utvikler oss.

Involvering: Vi tror at å involvere våre ansatte gir motivasjon og læring. Derfor inviterer vi inn til ulike workshops i løpet av året, strategi, kundereisen, employer branding eller verdiarbeid.

Som Customer Success Manager forventes det at du tar eierskap til kundeporteføljen og at du sikrer kundereisen fra a-å. Du har en synlig rolle fra kunden har signert avtalen til løsningen er implementert og tjenesten er klar til bruk. Du tar samtidig på deg en rådgivende rolle overfor kunden, slik at løsningen benyttes optimalt. I stillingen jobber du også tett sammen med andre team, deriblant salg, forretningsutvikling og operations, med felles mål om å skape gode kundeopplevelser i alle deler av kundereisen, og sikre lønnsomhet og kundesuksess.

Arbeidsoppgåver

  • Sikre at nye kunder får en god oppstart, og at våre kunder lykkes med å bruke våre løsninger
  • Operativ oppfølging av nye og eksisterende kunder, gjennomføre kundemøter og sikre at ny funksjonalitet blir tatt i bruk
  • Analyser og oppfølging av kundeporteføljen
  • Skape og ivareta kunderelasjoner for både nye og eksisterende kunder
  • Bistå med å kontinuerlig forbedre og effektivisere måten vi jobber mot våre kunder på og sikre gode og effektive kundeopplevelser gjennom prosessforbedring, automatisering og digitalisering
  • Initiere og sikre gjennomføring av kundebevarende tiltak.
  • Prosjektledelse

Kvalifikasjonskrav

  • Positiv og engasjert
  • Imøtekommende og utadvendt
  • Kommersiell og har et proaktivt mindset
  • Gode muntlige og skriftlige kommunikasjonsevner
  • Løsningsfokusert og handlekraftig
  • Fleksibel og tilpasningsdyktig
  • Trives med høyt arbeidstempo

Vi ser etter deg som har lyst til å bygge og utvikle langvarige relasjoner gjennom tett oppfølging og god kontakt med våre kunder. Avdelingens overordnede mål er at våre kunder har maksimal utnyttelse av våre løsninger, og at de har en høy tilfredshet med våre løsninger.

Vi tilbyr

  • Et ungt og inkluderende arbeidsmiljø
  • Faglig utvikling innen betalingstjenester, inkasso, kundebehandling og kommunikasjon
  • En spennende og variert hverdag
  • Konkurransedyktige lønnsvilkår
  • Gode muligheter for personlig utvikling


Aktuelle kandidater vil bli kontaktet fortløpende.

Convene Kulturbilde