Arbeidsgivar | Område | Tilsettingsform | Del |
---|---|---|---|
Convene | Gloppen | Fulltid |
Convene Group søker et analytisk og nøyaktig tilskudd til vårt dyktige Controller-team.
Er du resultatorientert og ønsker å være med å utvikle Convene Group til å bli Skandinavias ledende selskap innen selvbetjente administrasjons- og betalingsløsninger?
Som Business Controller er du en sentral ressurs for de ulike selskapene i konsernet. Hovedoppgaven er bistå organisasjonen med analyse av økonomiske data og nøkkeltall, samt å sikre kontroll og lønnsomhet i drift og prosjekt.
Vår økonomiavdeling er delt mellom hovedkontoret på Sandane og distriktskontoret på Skøyen. I denne rollen kan du ha arbeidsplass i Gloppen eller Oslo.
Hvorfor jobbe i Convene?
Folka våre <3
Vi er en sammensveiset gjeng som trives godt sammen! Sommerfest, vinterfest eller spillekvelder, lønningspils og fellestrening - vi mener det er viktig å ha det gøy på jobb og at samhold skaper trivsel.
Kommunikasjon: Vi tror på åpenhet og transparens. Hver fredag sender vår CEO ut informasjonsbrev som oppsummerer uken vår. Hver måned møtes vi til et fellesmøte om rikets tilstand. Vi har stor takhøyde, korte beslutningsveier og åpne dører.
God beliggenhet: Vi har flotte lokaler i både øst og vest. I Oslo ligger vårt kontor sentralt på Skøyen, med kort vei til kollektivtrafikk. På Sandane har vi trivelige lokaler midt i sentrum, med kort vei til fjord, fjell og det gode livet på landsbygda.
Digg lunsj: God og sunn mat er viktig for trivsel og helse. På Skøyen har vi felles kantine som serverer sunn og god mat, både vegetar, fisk og kjøtt. Selvsagt subsidierer vi deler av lunsjordningen.
Faglig utvikling: Vi synes det er gøy å lære og har sansen for folk som vil utvikle seg sammen med oss. Alle ansatte kan søke om støtte via vårt kompetanseutviklingsfond som lyses ut hvert halvår. Og om du har lært noe nytt og matnyttig, deler du det gjerne med resten av gjengen.
Arbeidstid: Vi tror at samspillet og trivselen på kontoret er viktig for vår felles utvikling. Derfor ønsker vi at du skal tilbringe mesteparten av arbeidstiden på kontoret. Samtidig har vi alle et liv utenom jobb, og vi er fleksible ved behov.
Mangfold: Hos oss er det plass til alle – uavhengig av hvilket personlig pronomen du bruker, hvor du kommer ifra, hva du tror på eller hvem du elsker. Vi vet at det er mangfoldet som utvikler oss.
Involvering: Vi tror at å involvere våre ansatte gir motivasjon og læring. Derfor inviterer vi inn til ulike workshops i løpet av året; strategi, kundereisen, employer branding eller verdiarbeid.
Vi tror du:
·Har høyere utdanning innen økonomi - fortrinnsvis mastergrad i finans, økonomisk styring eller regnskap/revisjon
·Har noe arbeidserfaring, men nyutdannede er også aktuelle kandidater
·Har interesse for IT og digitalisering
·Har god kunnskap i Excel og MSOffice
·Er selvstendig, proaktiv, strukturert og har øye for detaljer
I rollen vil du være ansvarlig for å:
·Bistå i budsjett- og prognoseprosesser
·Følge opp og analysere avvik mot budsjett og prognose
·Bidra i konsernets interne og eksterne rapportering
·Utarbeide materiell til styremøter
·Bidra i utviklingen av KPI’er og rapporteringsmetodikk
·Strategiarbeid
·Ad hoc-analyser, rapporter og prosjekter
Vil tilbyr:
·Nysgjerrige, ambisiøse og engasjerte kolleger, som sammen skaper et inkluderende arbeidsmiljø.
·Mulighet til å påvirke egen arbeidshverdag
·Konkurransedyktige betingelser
Er dette noe for deg? Ta kontakt med Simen Farberg, Head of Controlling.