Type stilling | Arbeidsgivar | Område | Tilsettingsform | Del |
---|---|---|---|---|
Customer Support Specialist | Tibber - Join the electric revolution | Sunnfjord | Fulltid |
Vil du være med å forme kundeopplevelsen og fremtiden til et av Norges mest spennende startup-selskaper? Tibber ser etter en nyskjerrig og ambisiøs person som brenner for kundeopplevelse.
Tibber er verdens første heldigitale strømselskap. Vi erstatter det klassiske strømselskapet med en app, som gir bedre priser, bedre kundeopplevelse og bedre oversikt. I tillegg utvikler vi teknologi for at vanlige hjem kan redusere strømforbruket på en enkel måte.
Vi har titusenvis av tilkoblede elbiler, varmepumper og smarte enheter (vi kaller dem power-ups) som Tibber-plattformen kontrollerer for våre kunder for å optimalisere og redusere forbruket og kostnadene. Vi er dagens digitale energiselskap som utfordrer dinosaurene i bransjen.
Vi tenker helhetlig på kundeopplevelse, og hvordan vi møter kundene våre er en av de viktigste brikkene i merkevaren Tibber.
Som konsulent i vårt support team bidrar du med å rådgi og hjelpe kunder i bruken av våre tjenester og produkter. Problemstillingene omhandler alt fra abonnement hos Tibber til feilsøking og rådgiving innenfor et bredt spekter av produkter og integrasjoner. Vi gir deg god opplæring i hvordan produktene våre fungerer, slik at du blir en god og trygg rådgiver for kundene våre.
Vår viktigste kommunikasjonskanal er chatten som er tilgjengelig i Tibber-appen og på websidene våre. Du vil jobbe spesifikt mot det norske markedet, men også samarbeide tett med vårt globale team om ulike problemstillinger.
I tillegg til å hjelpe kundene våre vil du bli utfordret på hvordan vi kan forbedre Tibber, våre prosesser og rutiner. Som bindeledd mellom kundene og Tibber bidrar du til utvikling av Tibber i sin helhet for en bedre kundeopplevelse.
Kontorsted er nyoppussa lokaler i Peak Sunnfjord. Førde sin moderne perle for IT bedrifter. Arbeidstid er turnusordning med dag, kveld og helg.
Vi er nå på jakt etter deg som har en interesse for ny teknologi og elsker å holde deg oppdatert på dette området
Det aller viktigste er hvem du er, snarere enn hva du har gjort tidligere, men du som resten av teamet vårt er lidenskapelig opptatt av å gi enestående kundeopplevelse.
Et eventyr!