Type stilling | Arbeidsgivar | Område | Tilsettingsform | Del |
---|---|---|---|---|
Teknisk kundekonsulent | Tibber - Join the electric revolution | Sunnfjord | Fulltid |
Vi tenker helhetlig på kundeopplevelse, og hvordan vi møter kundene våre er en av de viktigste brikkene i merkevaren Tibber.
Som konsulent i vårt support team bidrar du med å rådgi og hjelpe kunder i bruken av våre tjenester og produkter. Problemstillingene omhandler alt fra abonnement hos Tibber til feilsøking og rådgiving innenfor et bredt spekter av integrasjoner. Vi gir deg opplæring i hvordan produktene våre fungerer, slik at du blir en god rådgiver for kundene våre.
Vi er nå på jakt etter flere til teamet med fokus på våre mer tekniske problemstillinger. Utover å hjelpe kundene våre med generelle henvendelser knyttet til Tibber-abonnementet vil typiske arbeidsoppgaver være:
Vår viktigste kommunikasjonskanal er chatten som er tilgjengelig i Tibber-appen og på websidene våre. Du vil jobbe spesifikt mot det norske markedet, men også samarbeide tett med vårt globale team om ulike problemstillinger.
I tillegg til å hjelpe kundene våre vil du bli utfordret på hvordan vi kan forbedre Tibber, våre prosesser og rutiner. Kontorsted er nyoppussa lokaler i Peak Sunnfjord. Førde sin moderne perle for IT bedrifter.
Arbeidstid er turnusordning med dag, kveld og helg.
Vi er nå på jakt etter deg som har en interesse for ny teknologi og elsker å holde deg oppdatert på dette området.
Det aller viktigste er hvem du er, snarere enn hva du har gjort tidligere, men du som resten av teamet vårt er lidenskapelig opptatt av å gi enestående kundeopplevelse.
Hva vi tilbyr? Et eventyr!
Vil du være med på reisen?
Føler du at denne stillingsannonsen snakker rett til deg? Send oss en søknad der du forteller litt om deg selv og hvorfor du ønsker å bli en del av Tibber Tribe. Hvorfor mener du at akkurat du vil passe helt utmerket til vårt team?
Tibber er verdens første heldigitale strømselskap. Vi erstatter det klassiske strømselskapet med en app, som gir bedre priser, bedre kundeopplevelse og bedre oversikt. I tillegg utvikler vi teknologi for at vanlige hjem kan redusere strømforbruket på en enkel måte.
Vi har titusenvis av tilkoblede elbiler, varmepumper og smarte enheter (vi kaller dem power-ups) som Tibber-plattformen kontrollerer for våre kunder for å optimalisere og redusere forbruket og kostnadene. Vi tror ikke bare at vi er fremtidens digitale energiselskap, men vi er også dagens digitale energiselskap.