Teknisk kundekonsulent  Bilde

Bli med på eventyret!

Type stilling Arbeidsgivar Område Tilsettingsform Del
Teknisk kundekonsulent Tibber - Join the electric revolution Sunnfjord Fulltid
Tibber - Join the electric revolution Logo

Tibber - Join the electric revolution

Hafstadvegen 23, 6800 Førde, Norge
6812 FØRDE
Sjå bedriftsprofil Sjå fleire ledige stillingar frå denne bedrifta

Kontakt

Natalia Anna Fonn
954 40 001

Søknadsfrist

30. oktober 2021 Søk på stillinga her

Om stillinga

Vi tenker helhetlig på kundeopplevelse, og hvordan vi møter kundene våre er en av de viktigste brikkene i merkevaren Tibber.

Som konsulent i vårt support team bidrar du med å rådgi og hjelpe kunder i bruken av våre tjenester og produkter. Problemstillingene omhandler alt fra abonnement hos Tibber til feilsøking og rådgiving innenfor et bredt spekter av integrasjoner. Vi gir deg opplæring i hvordan produktene våre fungerer, slik at du blir en god rådgiver for kundene våre.

Arbeidsoppgåver

Vi er nå på jakt etter flere til teamet med fokus på våre mer tekniske problemstillinger. Utover å hjelpe kundene våre med generelle henvendelser knyttet til Tibber-abonnementet vil typiske arbeidsoppgaver være:

  • Løse tekniske problemer knyttet til Tibber sine integrasjoner som smart varmestyring eller smartlading.
  • Gjenskape og finne mønster i rapporterte feil.

Vår viktigste kommunikasjonskanal er chatten som er tilgjengelig i Tibber-appen og på websidene våre. Du vil jobbe spesifikt mot det norske markedet, men også samarbeide tett med vårt globale team om ulike problemstillinger.

I tillegg til å hjelpe kundene våre vil du bli utfordret på hvordan vi kan forbedre Tibber, våre prosesser og rutiner. Kontorsted er nyoppussa lokaler i Peak Sunnfjord. Førde sin moderne perle for IT bedrifter.

Arbeidstid er turnusordning med dag, kveld og helg.

Kvalifikasjonskrav

Vi er nå på jakt etter deg som har en interesse for ny teknologi og elsker å holde deg oppdatert på dette området.

  • Du elsker å sette deg inn i komplekse problemstillinger og synes det er interessant å lese logger og koder som hjelper deg å finne årsaken til kundens problemer
  • Du er analytisk anlagt og evner å sette ulike faktorer i sammenheng
  • Du kan se overordnet på problemstillinger, samtidig som du kan grave deg ned i detaljer
  • Du er nysgjerrig og elsker å lære nye ting.
  • Du er presis i kommunikasjonen og har en evne til å formidle komplekse problemstillinger på en god måte til kundene våre.

Om deg

Det aller viktigste er hvem du er, snarere enn hva du har gjort tidligere, men du som resten av teamet vårt er lidenskapelig opptatt av å gi enestående kundeopplevelse.

Vi tilbyr

Hva vi tilbyr? Et eventyr!

  • En mulighet til å sette dine ferdigheter og kunnskaper i arbeid med ulike oppgaver. Hos oss får du muligheten til å lære og utvikle deg profesjonelt - og ha det gøy mens du gjør det.
  • En mulighet til å lære mye og skyve barrierer for det du tror er mulig.
  • Et sted å jobbe der latter hver dag er en garanti.
  • Et sett med kolleger som er ekstremt lidenskapelige for sitt håndverk.
  • Fast lønn
  • Mulighet for å bygge karriere i en internasjonal scale up

Vil du være med på reisen?

Føler du at denne stillingsannonsen snakker rett til deg? Send oss en søknad der du forteller litt om deg selv og hvorfor du ønsker å bli en del av Tibber Tribe. Hvorfor mener du at akkurat du vil passe helt utmerket til vårt team?

Om arbeidsgiveren

Tibber er verdens første heldigitale strømselskap. Vi erstatter det klassiske strømselskapet med en app, som gir bedre priser, bedre kundeopplevelse og bedre oversikt. I tillegg utvikler vi teknologi for at vanlige hjem kan redusere strømforbruket på en enkel måte.

Vi har titusenvis av tilkoblede elbiler, varmepumper og smarte enheter (vi kaller dem power-ups) som Tibber-plattformen kontrollerer for våre kunder for å optimalisere og redusere forbruket og kostnadene. Vi tror ikke bare at vi er fremtidens digitale energiselskap, men vi er også dagens digitale energiselskap.

Tibber - Join the electric revolution Kulturbilde