Support Hero

Tibber er verdens første heldigitale strømselskap. Vi erstatter det klassiske strømselskapet med en app, som gir bedre priser, bedre kundeopplevelse og bedre oversikt. I tillegg utvikler vi teknologi for at vanlige hjem kan redusere strømforbruket på en enkel måte. 

Vår misjon er å gi deg kontrollen over energiforbruket i eget hjem. Gjennom smart bruk av teknologi skal vi bidra til at alle hjem kan få strøm fra fornybare kilder og redusere sitt eget energiforbruk. Dette skal vi gjøre ved å utfordre de gamle aktørene og tilby helt nye opplevelser til kundene våre. 

Vi har hatt en fantastisk start, men er fortsatt bare i begynnelsen. Nå søker vi etter flere som brenner for god kundeopplevelse og ønsker å bli med på eventyret. 

Om jobben

Vi tenker helhetlig på kundeopplevelse, og hvordan vi møter kundene våre er en av de viktigste brikkene i merkevaren Tibber. Som konsulent i vårt support team bidrar du med å rådgi og hjelpe kunder i bruken av våre produkter. Vi gir deg opplæring i hvordan produktene våre fungerer, slik at du blir en god rådgiver for kundene våre. Vår viktigste kommunikasjonskanal er chatten som er tilgjengelig i Tibber-appen og på websidene våre. Du vil jobbe spesifikt mot det norske markedet, men også samarbeide tett med vårt globale team om ulike problemstillinger. 
I tillegg til å hjelp kundene våre vil du bli utfordret på hvordan vi kan forbedre Tibber, våre prosesser og rutiner.

Om deg

Vi ser etter personer som er lidenskapelig opptatt av god kundeopplevelse. Det aller viktigste er hvem du er, snarere enn hva du har gjort tidligere. Vi ser etter deg som er presis i kommunikasjonen du gir, samtidig som du har glimt i øyet. Du får gjort hurtige avklaringer og er en racer på tastaturet. Du er nysgjerrig og opptatt av å holde deg selv oppdatert. Om du er interessert i teknologi er dette positivt. Sammen med teamet jobber du for at vi skal nå målene våre, du tar ansvar for egne oppgaver, men er samtidig opptatt av å hjelpe kollegaene dine. 

Vi er Tibber

Når man har som mål å revolusjonere en hel industri, betyr det også at man må være forberedt på at alt kan skje. Tibber er en startup, og i sann startup-ånd er vi i konstant endring. Vi gjør det andre sier er umulig, vi prøver og feiler sammen, men vi mister aldri kundefokuset. 

I løpet av det siste året har vi doblet vår Tibber Tribe, som vi så fint kaller samlingen av dyktige folk fra forskjellige land over hele verden. Vi setter stor pris på denne miksen av nasjonaliteter, og jobber like bra sammen enten vi sitter på samme kontor eller i forskjellige land. For å få skikkelig team spirit arrangerer vi et pop-up kontor hvert år, der vi samler alle i Tibber Tribe for noen dager med jobb, moro og spennende utforsking av en ny by et eller annet sted i verden.

Vi jobber lidenskapelig med bærekraft og en sirkulær tilnærming, både med våre egne produkter og økosystemet som påvirkes av alt vi gjør. Vi er stolte av å være en verdidrevet selskap med tusenvis av nye kunder hver måned. Flertallet av våre investorer er stolt representert av Tibber-ansatte, Silicon Valley-baserte Founders Fund, gründeren Petter Stordalen og flere.

Bli en del av vår Tibber Tribe, det blir et eventyr!

Vil du være med på reisen?

Send oss en søknad her der du forteller litt om deg selv og hvorfor akkurat du ønsker å bli en del av Tibber Tribe. 
Har du spørsmål? Ta kontakt med Natalia på natalia@tibber.com eller tlf. 954 40 001

Søknadsfrist 20. september 

Tibber

Søknadsfrist

søndag 20. september 2020

Kontaktpersonar

Natalia Anna Fonn

Denne nettstaden brukar informasjonskapslar. Ved å fortsette å bruke nettstaden seier du deg einig i vår bruk av informasjonskapslar.