Er du god på digitale tjenester og kundeoppfølging?

Digitaliseringsdirektoratet skal være regjeringens fremste verktøy for raskere og en mer samordnet digitalisering av offentlig sektor. Målet er at digitalisering skal bidra til bedre og mer tilgjengelige offentlige tjenester, forenkle og øke verdiskapingen for næringslivet og en enklere hverdag for folk flest.

Er du en selvgående og fremoverlent person som har kunnskap om digitale tjenester? Har du erfaring fra kundeoppfølging i tillegg til prosjektarbeid? Liker du å skape entusiasme og er hyggelig å jobbe sammen med? Da er du den kollegaen vi søker!
Stillingen er fast med arbeidssted Leikanger.

Du kommer til å jobbe med flere av direktoratets nasjonale fellesløsninger som for eksempel ID-porten, eSignering, digital postkasse og eInnsyn. I dette inngår behandling av henvendelser fra offentlige virksomheter som bruker eller ønsker å ta i bruk fellesløsningene. Videre vil også merkantil oppfølging av leverandører kunne være en viktig oppgave, og det er dette du sammen med et team av kollegaer vil få ansvaret for. Vi er 19 ansatte i seksjon for marked og tjenesteoppfølging med arbeidsted i Oslo og Leikanger.
I tillegg til interessante faglige utfordringer kan vi tilby kombinasjon av fleksibel arbeidstid og fantastiske muligheter for kortreiste friluftseventyr i hverdagen. Her kan du møte noen av de som jobber ved Digitaliseringsdirektoratet i Leikanger.

Digitaliseringsdirektoratet

Søknadsfrist

fredag 21. februar 2020

Denne nettstaden brukar informasjonskapslar. Ved å fortsette å bruke nettstaden seier du deg einig i vår bruk av informasjonskapslar.