Customer Success Manager

Customer Success Manager vil være sentral i kundeoppfølging og utvikling av vår kundeportefølje, herunder koordinere dette mot leveranse og support. Videre være deltakende i operasjonalisering og gjennomføring av kundestrategier, programmer og prosesser for å øke kundelojalitet og sikre at CrediCare sin kundeportefølje utvikles og ivaretas.

Vi ser etter deg som er pådriver for å øke kundens livstid og verdi ved å skape positive kundeopplevelser. Du har god kommunikasjonsevne og vil selv gjennomføre kundeprosjekter, oppfølgingsmøter og initiere andre kundebevarende tiltak. I tillegg er du proaktiv i forhold til de stadige endringene i markedet, herunder aktivt søke produktforbedringer og spille inn ideer til vår utviklingsavdeling. Det må påregnes en del reisevirksomhet. CrediCare har som mål å skape den beste kundeopplevelsen.

Arbeidsoppgaver:

·         Deltakende i operasjonalisering og gjennomføring av kundestrategier.

·         Gjennomføre tiltak og aktiviteter for å redusere kundefrafall, øke kundetilfredshet og livstidsverdi.

·         Operativ oppfølging av kunder, gjennomføre kundemøter og bevaringsaktiviteter.

·         Identifisere behov og iverksette tiltak for å forbedre prosesser og resultat.

·         Ansvar i kunde- og utviklingsprosjekter.

Kvalifikasjonskrav:

·         Relevant høyere utdanning.

·         Relevant arbeidserfaring med dokumenterbare resultater.

·         Evne til god kundedialog.

·         God faglig forståelse for CRM-strategi og prosesser.

·         Sterkt forretningsfokus, god markeds- og IKT forståelse.

·         God skriftlig og muntlig fremstillingsevne.

Egenskaper:


Vi ser etter en målrettet og engasjert person med høy gjennomføringskraft. Erfaring fra arbeidsplasser med høyt tempo og mange kontaktpunkter er viktig for å lykkes i stillingen. Videre vektlegger vi evne til å bidra med struktur og prosesser for å øke effektiviteten i avdelingen. CrediCare opererer i et dynamisk og konkurransepreget marked som krever evne til å håndtere mange oppgaver på samme tid.

Vi tilbyr:


·         Gode muligheter for faglig og personlig utvikling.

·         Mulighet til å være med å bygge og videreutvikle teamet og fagområdet.

·         Engasjerte kollegaer.

·         Kjent merkevare og del av et internasjonalt konsern.

·         Konkurransedyktige lønns- og forsikringsordninger.


For mer informasjon om stillingen, ta kontakt med Markedssjef Tine Okstad Vie på telefon: 47 63 78 44 eller besøk credicare.no/om-credicare.

Søknad sendes tine@credicare.no innen 28.september 2018.

Iauoovf1pygee8zw6x1n

CrediCare

Søknadsfrist

fredag 28. september 2018

Kontaktpersonar

Tine Okstad Vie