Fjord1 AS Hovedbilde

Har du ønske om å arbeide med menneske, service og kommunikasjon? Då kan du vere den vi treng til teamet vårt!

Type stilling Arbeidsgivar Område Tilsettingsform Del
Servicesenter medarbeidar Fjord1 AS Kinn Fulltid
Fjord1 AS Logo

Fjord1 AS

Strandavegen 15
6900 Florø
Sjå bedriftsprofil Sjå fleire ledige stillingar frå denne bedrifta

Kontakt

Heidi Skorpen, leiar servicesenter
97103276

Søknadsfrist

31. juli 2022 Søk på stillinga her

Om stillinga

Ein av våre dyktige medarbeidarar tar snart fatt på pensjonisttilværelsen og vi søkjer difor etter ein kollega til vårt servicesenter ved hovudkontoret i Florø. Fjord1 sitt servicesenter er på mange måtar hjarte i selskapet, og eit viktig bindeledd innad i bedrifta og ut mot våre kundar.

Servicesenteret har i dag mange og varierte oppgåver slik som kundehandsaming, kommunikasjon internt og eksternt, velferd, planlegging og koordinering av kurs, arrangement og konferansar, kantinedrift, marknads og kundeundersøkingar, sponsorat og gåver. Vi ynskjer å ytterlegare styrke vår satsing på digital marknadsføring og kommunikasjon, og det vil være ein klar fordel om du har kunnskap og erfaring på dette området.

I denne spennande og utfordrande stillinga vil du bli del av eit team på 7 dyktige og kjekke kollegaer som brenner for å yte god støtte og service til kundar og tilsette. Som person evnar du å ta ansvar og vise interesse for kundens behov og utfordringar, og er utprega serviceorientert og har evne til å kommunisere tydeleg og blir motivert av å skape gode resultat, både individuelt og for selskapet.

Vårt servicesenter er i utvikling og vi vil gjerne ha deg som kan utfordre oss, sjå effektive løysingar og nye måtar å arbeide på, samt bidra med å sette dagsorden for vidare retning.

Arbeidsoppgåver

  • Betjene kunde og leverandør henvendelser per telefon og e-post
  • Resepsjonstjenester
  • Planlegge og koordinere ulike arrangement og samlingar
  • Avlaste og støtte resten av organisasjonen etter behov
  • Bidra inn i kommunikasjonsarbeidet og -utviklinga på SoMe, intranett etc.
  • Diverse andre administrative oppgåver som ligger til Servicesenteret
  • Registering av sak/arkiv inkl. elektronisk arkivering

Ønska kvalifikasjonar

  • Ønskjeleg med relevant høgare utdanning
  • Erfaring og kunnskap i bruk av IT-verktøy
  • Erfaring med kundebehandling og service
  • God innsikt i ulike SoMe-kanalar og digital marknadsføring er ein fordel
  • Gode kommunikasjonsegenskaper skriftleg og muntleg
  • Gode norskkunnskaper skriftleg og muntleg er eit krav

Personlege eigenskapar

  • Strukturert og systematisk arbeidsform
  • Du har kunden i fokus
  • Proaktiv, resultatorientert og fleksibel
  • Evne til å arbeide sjølvstendig, men også i team
  • Evne til å skape gode relasjonar med våre kundar og medarbeidarar

Vi tilbyr

  • Ei utfordrande og sjølvstendig stilling
  • Muligheit for å lære, vekse og utvikle seg
  • Konkurransedyktig løn, forsikring og pensjonsordning
  • Fleksible arbeidsordningar
  • Dyktige kollegaer og godt arbeidsmiljø
  • Gode velferdsordningar
  • Flotte nyoppussa lokaler sentralt i Florø

Les meir om kva du får når du jobbar i Fjord1 her.

Fjord1 AS Kulturbilde