Kontrakt og innkjøps-rådgiver

INC Support har stab- og støttefunksjonene til alle selskapene i INC Gruppen, og utfører tjenester innenfor områdene Regnskap/Lønn, IT, HR, HMSSK, Innkjøp og Marked. Fremover blir det viktig å jobbe målrettet for å videreutvikle INC Gruppens bedrifter for å imøtekomme økt aktivitet. Vi søker derfor etter en ny medarbeider til kontraktarbeid og innkjøp av varer og tjenester. 

Ansvarsområde og arbeidsoppgaver:

  • Anskaffelse av varer og tjenester
  • Innhente tilbud og evaluering  
  • Kontraktarbeid
  • Oppfølging av leverandører  
  • Etablering av nye leverandører      
  • Følge opp kvalitet på leveranser
  • Reklamasjoner og garanti oppfølging
  • Utarbeide og vedlikeholde innkjøps statistikker  
  • Utvikle og implementere rutiner og prosesser  
  • Kundekontakt
  • Samarbeid med interne aktører
  • Bidra til å etablere gode logistikkløsninger
  • Følge opp og videreutvikle elektronisk innkjøpssystem
  • Følge med på utviklingen i aktuelle markeder  


Kvalifikasjoner og egenskaper:

  • Relevant høyere utdanning 
  • Må være selvstendig og strukturert  
  • Erfaring fra anskaffelser
  • Ansvarlig, fleksibel, målfokusert og gode samarbeidsevner  
  • Generelt gode IT kunnskaper   
  • Ha gode holdninger, forståelser og handlinger inne HMSSK  
  • Like å jobbe i team, være omgjengelig og imøtekommende  
  • God muntlig og skriftlig framstillingsevner på norsk og engelsk  

Vi kan tilby et godt arbeidsmiljø med faglig og sosialt nettverk, gode velferdstilbud, konkurransedyktig lønn og gode pensjons og forsikringsordninger. 

Søk herhttps://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=1001&ProjectId=66829&MediaId=5

INC Gruppen

Søknadsfrist

onsdag 15. mai 2019

Kontaktpersonar

Roald Førde

Anne Kari Hereid

Denne nettstaden brukar informasjonskapslar. Ved å fortsette å bruke nettstaden seier du deg einig i vår bruk av informasjonskapslar.